19. 4. Rostislav

Zítra: Marcela
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Informace o obecním informačním systému

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí              8:00 - 12:00     12:30 - 17:00
    Středa                8:00 - 12:00     12:30 - 17:00

  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 585 393 018
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@krcman.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Krčmaň, Kokorská 163, 779 00 Krčmaň

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí              8:00 - 12:00     12:30 - 17:00
Středa                8:00 - 12:00     12:30 - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 585 393 018
Poštou na adresu Obecní úřad Krčmaň, Kokorská 163, 779 00 Krčmaň
Elektronicky na e-mail: obec@krcman.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: t4xbnvs
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Krčmaň, Kokorská 163, 779 00 Krčmaň
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazebník úhrad za poskytování informací:

1. V jednoduchých případech obec informace poskytuje zdarma.

2. V případě, že jde o rozsáhlejší vyhledávání informací a pořízení kopií, platí následující sazebník:

Sazebník úhrad dle zákona č. 106/1999 Sb.

Usnesení nadřízeného orgánu a výši úhrad za poskytnutí informací:

nebylo vydáno.

Formuláře:

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
30 1 2
Tříkrálová sbírka 2021
3
Tříkrálová sbírka 2021
4
Tříkrálová sbírka 2021
5
Tříkrálová sbírka 2021
6
Tříkrálová sbírka 2021
7
Tříkrálová sbírka 2021
8
Tříkrálová sbírka 2021
9
Tříkrálová sbírka 2021
10
Tříkrálová sbírka 2021
11
Tříkrálová sbírka 2021
12
Tříkrálová sbírka 2021
13
Tříkrálová sbírka 2021
14
Tříkrálová sbírka 2021
15
Tříkrálová sbírka 2021
16
Tříkrálová sbírka 2021
17
Tříkrálová sbírka 2021
18
Tříkrálová sbírka 2021
19
Tříkrálová sbírka 2021
20
Tříkrálová sbírka 2021
21
Tříkrálová sbírka 2021
22
Tříkrálová sbírka 2021
23
Tříkrálová sbírka 2021
24
Tříkrálová sbírka 2021
25
Tříkrálová sbírka 2021
26
Tříkrálová sbírka 2021
27
Tříkrálová sbírka 2021
28
Tříkrálová sbírka 2021
29
Tříkrálová sbírka 2021
30
Tříkrálová sbírka 2021
31
Tříkrálová sbírka 2021
1
Tříkrálová sbírka 2021
2
Tříkrálová sbírka 2021
3
Tříkrálová sbírka 2021